niedziela, 17 marca 2013

3.

3.

Czy kochałeś kiedyś kogoś tak mocno,że oddałbyś za niego życie? Jest to jedno z najtrudniejszych pytań,które mi zadano. Próbowałam się skupić, jednakże mimo prób nie potrafiłam na to odpowiedzieć. Mijają kolejne dni, a przez moją głowę przewijało się milion wspomnień. Może powinnam z tym wszystkim skończyć i zacząć od nowa? Nieustanna walka z emocjami mnie dobijała, nie powinnam czegoś zmienić?

Kolejny raz leżę zwinięta w kłębek i próbuję opanować łzy. -Nigdy nie będę szczęśliwa - bełkoczę sama do siebie wycierając w rękaw mokre od płaczu policzki. - Powinnam walczyć o to czego pragnę, starać się o to co daje mi szczęście i nie poddawać się mimo wszystko...- usiadłam na łóżku i wzięłam głęboki wdech. Spojrzałam w lustro i przez jakiś czas wpatrywałam się w smutne i zmęczone oczy. W tym momencie byłam pewna, że potrzebuję ogromnej zmiany. Po paru dniach ją dostałam...
Myślałam tylko o tym, by nie zniszczyć tego co kiedyś straciłam. Zacisnęłam zęby i szłam szybkimi krokami,wsłuchując się w delikatne odbicia obcasów. Było zimno, ale ewidentnie od środka coś mnie ogrzewało. Długi spacer zmienił wszystko. Miałam zupełnie inne podejście do wielu rzeczy z którymi dawniej sobie nie radziłam. Mogę podkreślić , że przez następne kilka dni byłam szczęśliwa i w pełni zadowolona z życia. Wewnętrzna pustka została zastąpiona uczuciem, które kiedyś było tak silne,że miażdżyło jakiekolwiek inne. Powrót do przeszłości? Zawsze próbowałam tego unikać , jednakże ta sytuacja pchnęła mnie w wir wspomnień, które dawały mi ogromne szczęście. Postanowiłam zaryzykować. Do tej pory myślę czy podjęłam właściwą i słuszną decyzję. 
Opuszkiem palca jeżdżę po wierzchu dłoni. Odnajdując linię życia i marszczę brwi. Może nie jest nadzwyczaj długa,ale jednak kręta. Od zawsze wiedziałam,że los przyniesie mi mnóstwo problemów. Cisza.Wsłuchuję się w bicie mojego dotkniętego bólem serca. - Co mam zrobić? - pytam samej siebie, chociaż i tak nie potrafię odpowiedzieć na to banalne pytanie. Pozostaje mi czekać i walczyć o to co kocham,pragnę i chcę osiągnąć. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz